POSTUP SPOLUPRÁCE
Pozrite si náš zrozumiteľný proces spolupráce, ktorý prevedie vaše projekty od konceptu až po realitu pod naším odborným vedením. Od prvotného nápadu, výberu partnerov, starostlivé plánovanie, získanie financií, implementáciu a vyhodnotenie. Navigujeme každý krok od A po Z.
1. Fáza
INICIÁCIA
- BEZPLATNÁ konzultácia/e
- Identifikácia zainteresovaných strán a partnerov
- Vypracovanie koncepcie projektu, rozpočtu, zostavenie projektového tímu
- Príprava projektovej žiadosti
2. Fáza
IMPLEMENTÁCIA
- Realizácia projektových aktivít
- Finančný manažment a manažment zdrojov
- Monitoring pokroku, výkonnosti, analýza spätnej väzby zainteresovaných strán
- Prispôsobenie sa neočakávaným výzvam, riadenie rizík
3. Fáza
Reporting a DOKUMENTÁCIA
- Vedenie podrobných záznamov o projektových aktivitách
- Zostavovanie pravidelných správ pre zainteresované strany a orgány
- Zabezpečenie transparentnosti a súladu s pravidlami čerpania
- Audit a hodnotenie dopadov
4. Fáza
UKONČENIE A UDRŽATEĽNOSŤ
- Oficiálne ukončenie projektu
- Odovzdanie výsledkov a zodpovednosti zainteresovaným stranám
- Dokumentovanie získaných skúseností, zaškolenie členov tímu a partnerov
- Oslava dosiahnutých úspechov a získaných skúseností
20+
ROKOV SKÚSENOSTÍ
300+
REALIZOVANÝCH PROJEKTOV
100+
EXPERTOV
50+
PARTNEROV